+38 (035) 252-66-64 (офісний телефон)
+38 (035) 252-66-64 (офісний телефон)
+38 (035) 252-70-02 (офісний телефон)
+38 (035) 243-05-92 (офісний телефон)
+38 (067) 352-00-64 (відділ збуту погрузчиків)
+38 (067) 382-91-91 (відділ збуту проволоки)
+38 (043) 250-75-14 (офісний телефон)
+38 (067) 430-73-31 (відділ збуту проволоки)
+38 (098) 396-20-44 (керівник філіалу м.Одеса)
+38 (093) 443-57-31 (відділ збуту проволоки)
+38 (098) 885-08-85 (офісний телефон)
або
Зателефонувати Вам?
Робота CALL-центру з 09:00 до 18:00, субота та неділя - вихідний день
САLL-ЦЕНТР зараз працює САLL-ЦЕНТР зараз не працює
Показати нас на карті
img
РЕГІОНАЛЬНА МЕРЕЖА
КОМПАНІЇ
“КОРСАЛ”
Головна

Гарантія та сервіс

Про гарантію

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві товар належної якості, а також надати інформацію про нього. На вимогу споживача йому повинні надати документи, які підтверджують належну якість товару. Закон зобов'язує виробника (виконавця) забезпечити нормальну роботу товару протягом гарантійного терміну. Гарантійний термін на комплектуючі вироби повинен бути не менше, ніж гарантійний термін на основний виріб, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором. Гарантійний строк зазначається в технічному паспорті або в іншому документі, що додається до товару. У разі поломки товару протягом встановленого гарантійного строку виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити безкоштовне виконання робіт з гарантійного ремонту. Він полягає в проведенні робіт, пов'язаних з усуненням недоліків товару, з метою його використання за призначенням протягом гарантійного терміну. При виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін збільшується на час перебування товару в ремонті.

Якщо на товар не встановлений гарантійний строк, споживач має право пред'явити вимогу про виконання гарантійного ремонту, якщо недоліки були виявлені протягом двох років з дня передачі товару споживачеві.

Звертаємо увагу споживачів на те, що Закон передбачає єдиний випадок відмови в гарантійному ремонті - порушення споживачем правил експлуатації товару або його зберігання. Але цей факт має довести сторона, до якої споживач пред'явив вимогу про безплатне усунення недоліків. Причому порушення правил експлуатації повинно бути доведено експертизою.